سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همنشینی با حکیمان، زندگی بخش خردها و درمان جانهاست . [امام علی علیه السلام]
رفسنجان 160

مردی صبح زود از خواب بیدار شد تا نمازش را در مسجد بخواند...

لباس پوشید و راهی مسجد شد اما در راه زمین خورد و لباسهایش کثیف شد. او بلند شد، خودش را پاک کرد و به خانه برگشت.

لباسهایش را عوض کرد و دوباره راهی مسجد شد و در همان نقطه مجدداً زمین خورد!

او دوباره بلند شد، خودش را پاک کرد و به خانه برگشت. یک بار دیگر لباسهایش را عوض کرد و راهی مسجد شد.

در راه با مردی که چراغ در دست داشت برخورد کرد و نامش را پرسید. مرد پاسخ داد: (( من دیدم شما در راه به مسجد دو بار به زمین افتادید.))، از این رو چراغ آوردم تا بتوانم راهتان را روشن کنم.

مرد از او تشکر کرد و هر دو راهشان را به طرف مسجد ادامه دادند.

همین که به مسجد رسیدند، مرد اول از مرد چراغ بدست در خواست کرد تا به مسجد وارد شود و با او نماز بخواند.

مرد دوم از رفتن به داخل مسجد خودداری کرد !!!

مرد اول درخواستش را دوبار دیگر تکرار کرد و مجدداً همان جواب را شنید !

مرد اول تعجب کرد که چرا او نمی خواهد وارد مسجد شود و نماز بخواند!!!

مرد دوم پاسخ داد: ((من شیطان هستم.))

مرد اول با شنیدن این جواب جا خورد. شیطان در ادامه توضیح داد:

من شما را در راه به مسجد دیدم و این من بودم که باعث زمین خوردن شما شدم!وقتی شما به خانه رفتید، خودتان را تمیز کردید و به مسجد برگشتید، خدا همه گناهان شما را بخشید.

من برای بار دوم باعث زمین خوردن شما شدم و حتی آن هم شما را تشویق به ماندن در خانه نکرد، بلکه با جدیت بیشتر به راه مسجد برگشتید. به خاطر آن، خدا همه گناهان افراد خانواده ات را بخشید. من ترسیدم که اگر یک بار دیگر باعث زمین خوردن شما بشوم، آنگاه خدا گناهان افراد دهکده تان را خواهد بخشید. بنا براین، من سالم رسیدن شما را به مسجد مطمئن ساختم...!

 

 

کار خیری را که قصد دارید انجام دهید به تعویق نیاندازید. زیرا هرگز نمی دانید چقدر اجر و پاداش ممکن است ازمواجه با سختی های در حین تلاش به انجام کار خیر دریافت کنید.

پارسائی شما می تواند خانواده و قوم تان را بطور کلی نجات بخشد.



علی ::: دوشنبه 87/12/5::: ساعت 11:19 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 1
کل بازدید :46076

>> درباره خودم <<
رفسنجان 160
علی
رفسنجان شهر طلای سبز

>>لوگوی وبلاگ من<<
رفسنجان 160

>>آرشیو شده ها<<

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<
[Generator] Generator=SWFText [Movie] Width=400 Height=200 Speed=12 ShowBorder=1 ShowMenu=1 CompressMovie=1 [Background] Mode=1 Color=0 StartColor=65280 EndColor=255 Type=0 Rotation=0 Image= Position=0 Quality=80 [BackEffect] UseEffect=1 Effect=Camera Property=<>10#ffffff Alpha=100 [Text] Text=Rafsanjan 160 [TextEffect] UseEffect=1 Effect=Star Emission Property=<>41#ffffff LetterDelay=20 PageDelay=0 SyncLine=0 ReverseLetter=0 [Font] Font=Arial Bold=0 Italic=0 Underline=0 Color=16777215 Alpha=100 Size=30 HAlign=Center HOffset=0 VAlign=Middle VOffset=0 CharSpace=100 LineSpace=100 Rotation=0 [Interaction] StopLoop=0 LoopTime=1 EndNoLeave=0 OnClick=0 ClickURL=http://www.your-domain.com/index.htm ClickTarget= ClickOnText=0 OnEnd=0 EndURL=http://www.your-domain.com/index.htm EndTarget= [Sound] UseSound=1 File=F:\New Folder\[006] 06 06 06 Track.mp3